Usluge

Poslovni prostori

   

Tražite ugodno poslovno okruženje?

Organizirate seminar, konferenciju, prezentaciju ili radionicu?

Sve na jednom mjestu.

  

Tražite ugodno poslovno okruženje?

Gradeći profesionalni poslovni ambijent u skladu sa suvremenim poslovnim standardima, INTERA Tehnološki Park pruža ugodnu radnu sredinu za dinamična, inovativna i kreativna poduzeća u objektu modernog unutrašnjeg i vanjskog dizajna s prostranim predvorjem i širokim stubištem.
Što nudimo?
  • Pojedinačne namještene uredske prostore u rasponu od 10 do 75 m2 (ili kombinacija sukladno Vašim potrebama)
  • Svi prostori su klimatizirani i ventilirani
  • Širokopojasni (WiFi) pristup Internetu 100/100 Mbps
  • Korištenje dvorana za sastanke i prezentacije (uz audio-vizualnu opremu).
  • Besplatan parking
  • Fleksibilno radno vrijeme

Organizirate seminar, konferenciju, prezentaciju ili radionicu?

Na jednom mjestu sve što Vam treba – dvorane/sale s multimedijalnom opremom, moderno dizajniran ambijent, parking te tehnička i organizacijska potpora.
Bilo da je u pitanju poslovni sastanak ili međunarodna konferencija, obratite nam se s punim povjerenjem i planirajte Vaš sljedeći događaj u INTERA Tehnološkom Parku.

 

Konferencijska dvorana

Konferencijska dvorana

Dvorana EUROPA, 300 osoba (prizemlje)
Prezentacijske dvorane

Prezentacijske dvorane

Dvorana OSLO, 60 osoba (1. kat)
Dvorana BOSTON, 40 osoba (2. kat)
Sale za sastanke

Sale za sastanke

CLICK, 16 osoba (1. kat)
SPOT, 12 osoba (2. kat)
 
IT učionica

IT učionica

CODE, 16 PC računala (2. kat)
 
Uz zakup dvorana na raspolaganju sljedeća dodatna oprema i artikli:
  • Projektori
  • PC + prezenter s laserskim pokazivačem
  • Video-konferencijska oprema (POLYCOM)
  • LED televizori (dijagonala 58'' / 147cm)
  • Smartboard ploča (dijagonala 87'' / 220cm)
  • Ozvučenje (bežični mikrofoni, mikseta, zvučnici)
  • Konferencijski mikrofonski sustav (za predsjedavajućeg i delegate)
  • Oprema za simulatno prevođenje
  • Flipchart
  • Smart wall paint - zid za pisanje
  • Bina (8 x 3m)
  • Govornica
  • Fotelje za panel diskusije
  • Registracijski desk
Ostale usluge koje će omogućiti da Vaš događaj bude potpun:
  • Profesionalno prevođenje
  • Catering
  • Fotografiranje i snimanje
  • Hostese
  • Dekoriranje
Ovisno o tipu događaja, postoji mogućnost postavljanja namještaja i opreme prema zahtjevima („U“, „T“, „O“, „teatar“).
Sve dvorane su potpuno klimatizirane i ventilirane s visokim stropovima i širokim svijetlim prozorskim otvorima.
Ugodan ambijent dvorana dodatno upotpunjuju veliko predvorje te poslovni izlog prigodni za pauze i domjenke, a velika prednost je i dovoljan broj parking mjesta za sudionike većih događaja.
Za sve dodatne informacije javite nam se na info@intera.ba ili na tel/fax +387 36 327 972.