Usluge

Poslovni inkubator

 

Imate poslovnu ideju? Tražite dinamično radno okruženje sa sebi sličnim ljudima?

Profesionalac ste i dosadilo Vam je raditi od kuće? Trebate rješenje ili savjet za unapređenje poslovanja? 

Izaberite paket naših usluga koji Vam odgovara.

 

O čemu se zapravo radi?
Ukoliko ste pojedinac ili tim s poslovnom idejom za koju vjerujete da ima svoje mjesto na tržištu, prvi korak je da svoju viziju pretočite u poslovni plan i time potvrdite svoju odluku. 

 

Tko se može prijaviti?
Tko god se usudi - svi mladi od 7 do 77, pojedinačno ili u timu, koje krasi jedna jedina presudna kvaliteta - PODUZETNIČKI DUH.

 

Kako pristupiti?
Vrlo je jednostavno - samo popunite i pošaljite nam slijedeći aplikacijski obrazac.
Nakon toga očekujte naš poziv.

 

Što ja dobivam od INTERA TP?
Mentorstvo i savjetovanje u razradi poslovnog modela i plana u ključnim područjima (tehnologija/usluge, partneri, korisnici, konkurencija, financije, vremenski okvir, prepreke).
Prostor za rad uz ultrabrzi pristup Internetu i društvo drugih marljivih ljudi.
Besplatno.
I ne samo to - nudimo Vam mogućnost apliciranja za grant sredstva za pokrivanje dijela Vaših razvojnih troškova.

 

Koliko dugo mogu ostati?
Tri mjeseca, s mogućnošću produženja na dodatna tri.

 

Što slijedi poslije?
Ako ste donijeli odluku da registrirate svoje startup poduzeće, imate mogućnost postati naš stanar u poslovnom inkubatoru. Više detalja u odjeljku INKUBACIJA.

 

 

O čemu se zapravo radi?
Donijeli ste odluku da pokrenete startup poduzeće ili već imate poduzeće mlađe od dvije godine - Tu smo da Vam olakšamo start i skratimo put do uspjeha.
Nudimo ugodan i dinamičan radni ambijent, savjet kad ste u nedoumici, prilike za networking, pristup kapitalu i još mnogo toga!
INTERA TP inkubator trenutno djeluje kao non-equity inkubator, i ne uzima vlasnički udio u timovima koji prolaze kroz start-up program.

 

Što dobivam od INTERA TP?
MENTORSTVO ISKUSNIH PODUZETNIKA
Iskustvo onih koji su „been there, done that“ je najdragocjenija stvar koja može biti presudna u pravilnom postavljanju temelja vašeg poslovanja. U našoj mreži mentora poduzetnika postoje ljudi koji imaju savjet za sve Vaše razvojne probleme.                               

BLIZINU DRUGIH AMBICIOZNIH I STRUČNIH MLADIH LJUDI
Partnerstvo, suradnja, razmjena iskustava i informacija, uvid u nove trendove, pa i učenje na greškama drugih – je sve ono što dolazi samo po sebi kad se nalazite u takvom okruženju.

VIŠESTRUKE PRILIKE ZA NETWORKING
Nove poslovne prilike su u izravnoj vezi sa širenjem mreže Vaših poslovnih kontakata koje ćete ostvariti sudjelovanjem na različitim događajima koje ili (su)organiziramo ili „ugošćavamo“.

PROSTOR ZA PROMOCIJU
Imate dobar proizvod ili uslugu - preostaje samo da svi Vaši potencijalni klijenti saznaju za Vas. Doprinijet ćemo Vašoj vidljivosti putem svih naših online kanala i sudjelovanja na događajima u zemlji i inozemstvu.

PROSTOR ZA RAD
Za efektivan i produktivan rad, potreban je ugodan i funkcionalan radni ambijent. U INTERA TP-u dobit ćete namješten i klimatiziran vlastiti uredski prostor s ultrabrzim pristupom Internetu.                                                 

!FUN ZONE
Posao može biti izuzetno naporan i iscrpljujući i nužno je napraviti povremeni prekid i relaksirati se. U prostoru namjenjenom za ovu svrhu na raspolaganju je nekoliko zabavnih sadržaja za razgibavanje tijela i uma. 

 
EDUKATIVNE SADRŽAJE – POSLOVNE I TEHNIČKE
Od financija i pravnih pitanja, marketinških i prodajnih strategija, ljudskih resursa, intelektualnog vlasništva, pa sve do tehničkih vještina – sva znanja koja će vam trebati u poslovnom razvoju prije ili kasnije možete steći našim tematskim radionicama, obukama i seminarima.

MOGUĆNOST DOBIJANJA MINI-GRANTOVA
Sa sami početak ostvarivanja Vaših snova, potrebna su manja ulaganja u recimo opremu, alate ili Vaš vizualni identitet. To možete dobiti izravno od INTERA TP-a apliciranjem za mini grantove za koje smo sredstva osigurali uz potporu Kraljevine Norveške. 

PRISTUP NOVIM KADROVIMA
Rast poduzeća neizbježno traži nove djelatnike – INTERA TP radi s mladim ljudima kroz svoje projekte u koje se možete uključiti i time dobiti uvid u kvalitetne kandidate za Vaše kadrovske potrebe.

PRISTUP IZVORIMA FINANCIRANJA
Onog trenutka kada i Vi i Vaša inovativna ideja budete spremni za to, možemo Vam pomoći u pripremi i osigurati Vam priliku za prezentaciju pred investitorima.

SALE ZA SASTANKE I PREZENTACIJE
Bilo da je u pitanju interni briefing, susret s važnim poslovnim partnerom ili sastanak s klijentom na kojeg želite ostaviti dojam profesionalnosti, na raspolaganju su Vam opremljene sale za tu svrhu – više detalja ovdje.

Kako pristupiti?
Trebate popuniti aplikacijski obrazac i priložiti nekoliko dodatnih dokumenata - upute ćete pronaći ovdje.
Ne postoji nikakav rok za prijavu - vrata su Vam stalno otvorena.
Nakon što ste se prijavili očekujte odgovor i poziv da usmeno prezentirate svoju ideju pred komisijom.
 

 


 

Koliko dugo mogu ostati?
Inkubacija, u kojoj imate sve gore navedene usluge pod beneficiranim uvjetima, traje do tri godine.
Međutim, i nakon toga možete ostati u INTERA TP-u kao mlada tvrtka u razvoju, biti u blizini drugih uspješnih startupa, koristiti potencijale naše mreže, te blizine događaja i edukacija u INTERA TP-u.

 

Što slijedi?
Budućnost Vašeg poduzeća je u Vašim rukama. Ne morate biti novi Facebook. Budite bolji.

 
Ako Vam je potrebna potpora za razvoj Vašeg startup poduzeća, ne morate nužno biti smješteni u INTERA TP-u da biste imali pristup sadržajima koje nudimo u okviru paketa poslovne inkubacije. Možete biti korisnik svih navedenih usluga poslovne podrške, a da se pri tome nalazite bilo gdje u Bosni i Hercegovini.

 

Kako pristupiti
Trebate popuniti aplikacijski obrazac i priložiti nekoliko dodatnih dokumenata - upute ćete pronaći ovdje.
Ne postoji nikakav rok za prijavu - vrata su Vam stalno otvorena.
Nakon što ste se prijavili očekujte odgovor i poziv da usmeno prezentirate svoju ideju pred komisijom.

Što dobijam od INTERA TP-a?
Kroz uslugu virtualne inkubacije stječete mogućnost sudjelovanja u mentorskim programima, pohađanja obuka, korištenja prilika za networking i promociju, sudjelovanja u našim projektima, itd. pa čak i povremenog korištenja sala za sastanke i prezentacije.

O čemu se zapravo radi?
Freelancer ste i tražite ugodan prostor za rad, a klasični Vam je ured monoton? Dođite u INTERA TP Coworking. Bit ćete okruženi pametnim, Vama sličnim osobama u dinamičnom i motivirajućem okolišu. 

 
Što dobivam od INTERA TP?
UREDSKI STOL S ORMAROM UZ ULTRABRZI INTERNET
Za početak Vam je potrebno radno mjesto, gdje ćete smjestiti sebe i svoje stvari. Nema problema, sve smo to osigurali.

RAD MEĐU SEBI SLIČNIMA
Među motiviranim i kreativnim osobama, sami sebe tjerate naprijed i izvlačite još veći maksimum iz sebe. Jednako kao Vama i ostalima je potreban radni prostor, te su se odlučili doći u Coworking, iskoristite priliku za networing.

   
SALU ZA SASTANKE/KONFERENCIJE
Želite neometano pričati sa klijentom ili partnerom, uživo ili online – na raspolaganju za to su Vam u potpunosti opremljene dvorane.

PRINTER/KOPIR APARAT/SKENER
Potrebno Vam je imati hard copy dokument, plan, nacrt, itd. možete iskoristiti i tu uslugu unutar INTERA TP.                                                                                         

Kako pristupiti?
Jednostvavno – samo se registrajte kao korisnik u skladu s vašim potrebama na mail  meliha.leric@intera.ba.

 

Koliko će me koštati?
MJESEČNI UGOVOR – 99 KM - Namjensko radno mjesto (stolica + stol + ormar) + 10h korištenja sale za sastanke
TJEDNI UGOVOR – 39 KMFleksibilno radno mjesto (stolica + stol + ormar) + 5h korištenja sale za sastanke
DNEVNI DROP-IN – 19 KM - Fleksibilno radno mjesto (stolica + stol) + 1h korištenja sale za sastanke
9 KM – Nenamjenski prostor
Registrirajte se što prije na mail  meliha.leric@intera.ba

 

Što slijedi?
Imati ćete priliku upoznati osobe sličnih razmišljanja, možda pokrenete vlastiti startup, a ako imate svoje poduzeće uvijek se možete preseliti u INTERA TP i biti dio naše mreže. 


Ivan Jurilj

IZVRŠNI DIREKTOR - REDAH
Organizacija i upravljanje. Poznavanje pravnog okvira u BiH. Poznavanje politika, prakse i dobre prakse iz segmenta potpore poduzetništvu, te lokalnog, regionalnog i ruralnog razvika. Poznavanje relevantnih dionika u segmentu potpore poduzetništvu, lokalnom, regionalnom i ruralnom razvitku.

Denis Kalin

ČLAN UPRAVE-AVACOM GROUP
Kao IT profesionalac sa 15 godina iskustva većinom se bavi razvojem raznih aplikacija i dizajniranjem baza u brojnim projektima, kao što su: poslovna inteligencija (skladišta podataka, ETL i integracija podataka (SSIS), OLAP, izvještavanje, (SSRS, Crystal reports), Cognos, Panorama) i na prostoru objektno orijenitranih programa. Suosnivač je AvaCom grupacije, i trenutno je član odbora i direktor odjeljenja razvoja softvera.

Nevzet Sefo

Voditelj MSP odjela - REDAH
Posjeduje master diplomu zajedničkog studija Ekonomskog fakulteta Mostar i Ekonomskog fakulteta Sarajevo te prvostupnika strojarstva, koje je završio na Univerzitetu „Džemal Bijedić“ u Mostaru. Dugogodisnje iskustvo (preko 14 godina) s različitim međunarodnim i lokalnim organizacijama o pitanjima vezanim za projekt menadžment i projekte lokalnog ekonomskog razvoja, te izravno iskustvo na radu s malim i srednjim poduzećima i lokalnim vlastima.

Marko Zeljko

Manager - SPARK
Marko Zeljko trenutno radi kao startup menadžer u SPARK poslovnom parku u Mostaru. Nakon diplomiranja na Fakultetu Organizacije i Informatike u Varaždinu, stekao je iskustvo radeći u nekoliko ICT tvrtki. Ima petnaestgodišnje iskustvo u razvoju softverskih rješenja, deset godina iskustva u NVO sektoru kroz udrugu UPIT i osam godina iskustva u vođenju tvrtke. Također, osnivač je tri startupa.

Tomislav Bronzin

CEO - CITUS
IT/Poslovni konzultant u vlastitoj tvrtci CITUS sa preko 20 godina stvarnog životnog iskustva u razvoju kompleksnih IT sustava, mobilnih rješenja, pametnih klijenata i web aplikacija, što je rezultiralo s 3 patenta u tim područjima. Bio je 10 godina Microsoftov regionalni direktor za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, Makedoniju, Kosovo i Albaniju te viši savjetnik za Mirosoft inovacijski centar (MIC) i generalni menadžer nove generacije MIC: prvi Microsoft inovacijski centar u CEE/Hrvatska.

Russell Wiltshire

Co-founder
Russ je radio u softverskoj industriji 25 godina, a sada je socijalni poduzetnik koji radi s djecom u sustavu socijalne skrbi. 2004. godine je s partnerima osnovao Vivantio, nagrađivani nezavisni dobavljač softvera prepoznatog od strane analitičara kao pionir usluga temeljenih na cloudu. Sada je fokusiran na volonterski sektor i radi kao povjerenik zaklade „Naša djeca“, sa ciljem poboljšanja života djece s invaliditetom i mlade djece u sustavu socijalne skrbi u Bosni i Hercegovini.

Andrea Čordaš

Managning Director at SPARK business park
Radila je kao glavni tajnik, projekt menadžer i direktor za međunarodne poslove u gospodarskoj komori Grada Mostara. Posjeduje diplomu za prvostupnika ekonomije na fakultetu Menadžment na Rochester Institut tehnologija u Hrvatskoj i master diplomu Međunarodnih odnosa i europskih studija na Centralnom europskom univerzitetu u Mađarskoj. Asistent je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru. Od 2015. je izvršni direktor u mladoj tvrcti SPARK poslovni park u Mostaru.

Dražena Gašpar

Profesor na Ekonomskom fakultetu, Sveučilište u Mostaru
Profesor na Ekonomskom fakultetu, Sveučilišta u Mostaru u polju Poslovne Informatike. Skoro 20 godina iskustva u softverskoj industriji kao programer, projekt menadžer i menadžer softverskih odjela u nekoliko tvrtki. Suosnivač je softverske tvrtke HERA Mostar. Istraživački interesi: informacijska tehnologija i obrazovanje, informacijska tehnologija u poslovanju, baze podataka, skladišta podataka, poslovna inteligencija, metodologija razvoja informacijskih sustava, razvoj softvera, projekt menadžment softverskih odjela.

Zdenko Klepić

Prodekan
Zdenko Klepić je profesor i prodekan na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru. Profesor je već 10 godina na predmetima menadžmenta, poduzetništva, MSP-a, projekt menadžmenta itd. Godinama je organizator, suorganizator i sudionih raznih edukacija i radionica posvećenih razvoju poduzetništva. Kroz njegovo vlastito iskustvo imao je intezivnu suradnju s ostalim poduzetnicima iz regije, regionalnih razvojnih agencija itd.

Kosta Andrić

Izvršni direktor ICT Hub-a
Diplomirani pravnik koji se fokusirao na vođenje projekata i organizacija kojima su zajedničke osobine inovativnost i snažan uticaj na zajednicu. Iskustva je stjecao u Nizozemskoji u SAD-u. Bio je stipendist različitih organizacija i fondova. Predvodio je osnivanje beogradske Kancelarije za mlade koja je pokrenula veliki broj novih servisa i aktuelizirala različita pitanja u vezi sa položajem mladih. Radio je kao konzultant za međunarodne organizacije koje se bave volontiranjem i korporativnom društvenom odgovornošću. Kreirao je i implementirao različite programe koje povezuju privatni, civilni i državni sektor u beogradskoj općini Stari grad. Član je Sprske asocijacije menadžera.

FILIP STOYANOVICH / STOJANOVIC

Direktor, USAID (REG) Project
G. Stoyanovich je bio uključen u ekonomski razvoj u Europi i Euroaziji za više od 20 godina. Specijalizirao se za povećanje konkurentnosti i klastera, razvoj državne politike, IT, agrobiznis i razvoj turističkog sektora i promidžbu, poticanje ulaganja, odnosi s Vladom, upravljanje i primjena međunarodnih razvojnih programa, regionalnoj trgovini i poslovnoj suradnji, poslovna udruženja, suradnji javnog i privatnog sektora i razvoj malog i srednjeg poduzetništva. Surađivao je s međunarodnim donatorima i organizacijama kao što su Europska unija, BAS programa EBRD, IFC, IFC, CBI, SIDA, UNDP, Svjetska banka, GIZ, UNWTO, te UNESCO-a.

Brigita Prole

Marketing i PR konzultant
Brigita Prole je magistra marketinga i komunikacija, a trenutno je na poslijediplomskom studiju marketinga na MBA-u. Osim formalnom obrazovanju, vrijeme je posvetila neformalnom usavršavanju u Ujedinjenom Kraljevstvu, Grčkoj, Cipru, Ujedinjenim Arapskim Emiratima, Švedskoj, Austriji, Njemačkoj i brojnim drugim zemljama Europe i svijeta. Radila je kao marketing i PR menadžer u Kodak centru zatim kao marketing menadžer za Jadransku regiju u Electrolux, te brand menadžer u Labudu. Radila je i kao PR i marketing menadžera za Microsoft Hrvatska, Samsung i Uniline. Danas radi na poziciji marketing i PR konzultanta za Citus d.o.o.

Zoran Gajić

IT poduzetnik
Zoran Gajić (44) je IT poduzetnik i poslovni konzultant već više od 15 godina, s posebnim interesom u području edutech i mHealth. Također ima široku mrežu kontakata u industrijskim sektorima u regiji i inozemstvu, uključujući investicijske planove i razna sredstva za poslovnu podršku. Radi za norvešku tvrtku BOOST Global Innovation od 2010, uspostavljajući različite poslovne akcelatore poput objekata kao što su inovacijski centri u Banja Luci, Prištini, poslovni vrt u Gradišci i INTERA Tehnološki park u Mostaru. Posvećeni je mentor startupima, pružajući im korisne i efikasne savjete.

Super Founders