Novosti

Seminar: Napredne prodajne vještine

Nužnost ulaganja u edukacije pokazuje nam i svjetska praksa gdje se značajna sredstva izdvajaju upravo za edukacije kadrova koji predstavljaju snagu svih velikih poduzeća. Neformalno obrazovanje nije samo trend već i stvarna potreba. Ulažući u osobni razvoj povećava se konkurentnost pojedinaca, ali i kompetitivnost poduzeća čime doprinosite ostvarenju ciljeva te postajete stabilniji, ambiciozniji i konkurentniji što doprinosi vašem poslovnom prosperitetu.
INTERA Tehnološki Park kroz svoj edukacijski centar omogućio je dosad pristup znanju i vještinama iz različitih područja više od 1500 zadovoljnih polaznika. Nastavljajući dobru praksu, INTERA Tehnološki Park najavljuje seminar na temu „Napredne prodajne vještine“.
Seminar će voditi predavač s dugogodišnjim svjetskim  i regionalnim iskustvom. Govorimo o istaknutom imenu u području komunikacije, PR-a, marketinga i ostalih srodnih područja, riječ je o Alisi Vrabac, jednoj od prvih formalno educiranih komunikologa u regiji. Fakultet na odsjeku Masovnih komunikacija završava u Pennsilvaniji, daljnje školovanje nastavlja u Španjolskoj i Njemačkoj. Impresivan životopis otkriva da se specijalizirala za odnose s javnošću i medijima, psihologiju masa, marketing, emocionalnu inteligenciju te političku i korporativnu komunikaciju. U 2012. godini bila je i dio predizborne kampanje predsjedničkog kandidata Baracka Obame.
Nakon dugogodišnjeg iskustva u svijetu, vraća se u Bosnu i Hercegovinu i počinje raditi kao samostalni konzultant i predavač iz područja odnosa s javnošću, političke komunikacije, javnih nastupa te neverbalne komunikacije.
Seminar „Napredne prodajne vještine“ održati će se u INTERA Tehnološkom Parku u utorak, 6.6.2017. Cilj seminara je pomoći sudionicima u boljem funkcioniranju i ostvarivanju uspjeha na poslovnom planu, čime se dovodi do uspješnijeg rada, postizanja željenog profita i zarade.
Teme koje smo izdvojili za ovaj seminar:
  • Profiliranje komunikacijskog profila (evaluacija)
  • Video uvod u značaj komunikacije
  • Zašto komuniciramo?
  • Što je komunikacija?
  • Osnove komunikacijskog procesa
  • Komunikacija vs Informacija
  • Komunikacijske vještine
  • Što su distorzije ili komunikacijski šumovi?
  • Kako osigurati da smo shvaćeni onako kako smo namjeravali ili željeli biti?
  • Što su dobri odnosi s klijentima?
  • Što klijenti zapravo žele?
  • Razlozi zbog kojih klijenti odlaze
  • Kako upoznati klijente?
  • Kvaliteta usluživanja kao današnja komparativna prednost
  • Ponavljanje kupovine
  • Životni vijek klijenta
  • Zašto je važno biti odgovoran prema klijentu?
  • 10 pravila za dobre odnose s klijentima
  
Kotizacija po sudioniku iznosi 220,00 KM (+PDV). U cijenu je uključeno:
  • Stručna predavanja,
  • Pisani materijali koji pokrivaju program,
  • Popis sudionika seminara s podacima za daljnje kontakte,
  • Certifikat
  • Ručak, kava i piće za vrijeme pauze.
    
Link za prijavu na seminar "Napredne prodajne vještine".